BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 13, 2010

[wink]


Minggu ni tak blik lg...sbb mak kata sat sgt klu blik pun…sabtu pg bertolak sana ahad ptg dah nak kena blik sini…nanti penat…dah la bln2 posa…so, aku ikut ckp mak…aku takmau mak risau dok fikirkan aku…


Mmg sedih sbb tak dpt buka posa ngan family…tmbh2 bila igt sambal udang + msk lemak…[gulp]…pastu adalak ikan goreng pedas ngan sambal belacan…[gulp gulp]…mak msk mmg first class…[anak dia 2nd class upper]…nge~~



Tp takpe…aku bkn sorg kat sini…ada seseorg yg sentiasa tmnkan aku…terima kasih awak sbb selalu tmnkan saya…^_^...terima kasih tok masa2 awak…^_^...terima kasih tok telinga awak yg selalu mendgr saya…^_^...terima kasih tok mulut awak yg selalu bertanya saya…^_^...terima kasih tok nasihat dan kata2 awak…^_^...terima kasih sbb selalu wat saya senyum…^_^...pendek kata terima kasih tok semua la…^_^...terima kasih sgt2…^_^...[klu rasa muka dah nak betukar hijau, sila cpt2 ke tandas..nge~~]


kepada awak, walaupun sy tak ckp sape awak tp awak tau kan awak tu sape…[wink wink]


…psst psst awak…klu bil elektrik awak naik bln ni jgn marah ek…huhuhu…

0 comments: