BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 3, 2010


Tetiba je rasa rindu kat mak...[tetiba...cam tak sesuai je ayat]...takpe la...proceed...


Sbnrnya gambar tu just nak tunjuk baju raya taun lepas...he...bertemakan biru...

taun ni lak...jeng jeng jeng...[tggu pas raya bru leh gtau]...he...melawak pun takleh...

taun ni temanya...bju kosong kain batik...leh imagine tak...







lebih kurang cam kat atas ni la...baju kosong kainnya batik...tp...takde la seksi camni...huhuhu...

dan bila bercakap soal baju raya ni...aku teringat sesuatu...

mggu lps blik kg aku ngan mak ngan adik kluar nak pi beli bju raya...aku dah set lam mind nak beli kain batik warna *****...[saje wat suspen]...so, sampai je kat kedai first...aku tanya la kat adik yg jaga kedai tu ada tak kain batik warna yg aku nak ni...ada...tp satu je tggal...aku pun tanya mak...ok tak kain ni...mak aku ckp ok...aku pun tanpa membuang masa terus bayar...

dipendekkan cerita...kami pi plk kedai no 2...takde yg bekenan kat mata adik aku yg no 2 tu...kami pi plk kedai no 3...no 4 pun takdak jgk yg bekenan...

pastu smpai kat kedai no 5...zakaria dan rohati...aku ckp kat adik aku tu...klu takdak gak yg bekenan taktau la sbb bkn main byk g pilihan lam ni...

cari punya cari...last2 dia jmpa kain batik yg dia nak....mmg lawa la...nak compare ngan kain batik aku mcm beauty n the beast...huhuhu...

klu beli kat sini pun takpa kain batik aku...[sambil dok belek2 kain batik warna ***** yg sgt cantik]...tp dah terlajak perahu takleh undur dah....redha je la...


moral of the story...klu benda tu nak jd milik kita mcm mana sekali pun ttp akan jadi milik kita...so, redhalah..


cam tak sampai je cerita ni....[aku pun tak berapa nak paham]...sila buat2 paham ye...huhuhu...



...jenis yg tidak memilih, klu bekenan grab je trus, tak fikir pjg dah..


2 comments:

the Jackal said...

erm..hmm..oke..hmm..

ish..~

Miss Yantie said...

nape tu ard...nak tau baju raya acik warna pe ek...;D